طرح جدید اسکناس 50000 ریالی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





طرح جدید اسکناس 50000 ریالی
نوشته شده در یک شنبه 17 اسفند 1393
بازدید : 1108
نویسنده : محمد رضا نجفی

پوستر عاقبت نسیه فروشی / طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

نوشته شده توسط : خادم سایبری

با نزدیک شدن به ماراتون نفس گیر مذاکرات کم کم ابعاد پنهان توافقات صورت گرفته که دولت آن را از مردم ایران دور نگه داشته است به صورت یک شیب کاملا ملایم نمایان می گردد. نشانه های این شیب ملایم را می توان از تغییر ظاهر اسکانس های کشور مشاهده کرد.

 

 

طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

پس از تغییر نماد ماهواره به کاسه سفالی در اسکناس پنج هزار ریالی، سازمان فضایی ایران منحل شد. این یعنی ایران باید به زمان پارینه سنگی برگردد و از عصر فناوری فاصله بگیرد و نباید در باشگاه فضایی هیچ جایگاهی داشته باشد.

پس از تغییر نماد نقشه و انرژی هسته ای به سردر دانشگاه تهران که ساخت شرکت ایرانی-اسرائیلی (شرکت آرمه) است بر روی اسکناس پنجاه هزار ریالی، بسیاری از فعالیت های هسته ای ایران به نفع اسرائیل تعلیق شد این یعنی باید با اسرائیل درتعامل باشیم.

و در آینده ای نه چندان دور: پس از اعلام رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی نسبت به کدخدایی آمریکا و بستن با آن کم کم باید منتظر تغییر عکس ناخدا به کدخدا بر روی اسکناس های ایران با توجه به تجارب گذشتهباشیم...




:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: